Število izdelkov: 0 | Vrednost: 0,00 EUR

Iskalnik

Iskanje

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji nakupovanja v spletni trgovini www.europap.si so sestavljeni  v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. Obravnavajo delovanje spletne prodajalne Europap, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

 

Opredelitev pojmov

S spletno trgovino www.europap.si upravlja podjetje Europap d.o.o., Cesta 24. junija 23, 1231 Ljubljana – Črnuče, Slovenija ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju ponudnik).

Uporabnik, oseba, ki uporablja našo spletno trgovino sistem - kupec v spletni trgovini.

Spletna prodajalna, informacijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov.

 

Prijava

Ob registraciji v spletno trgovino www.europap.si, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo. Hkrati prejme tudi potrdilo registracije na naslov elektronske pošte, ki je bil naveden ob registraciji.  Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. S potrjeno registracijo preko elektronske pošte obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. 

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine Europap, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

 

Dostopnost informacij

(povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • d) dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • e) pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • g) način plačila in dostave,
  • h) časovno veljavnost ponudbe,
  • i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca odstop od pogodbe,
  • j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja preko spleta se ponudba www.europap.si ažurira in spreminja pogosto in hitro.
Cena je predstavljene kot spletna cena, ki jo sam oblikuje ponudnik in velja za nakup preko spleta s plačilno kartico ali plačilo predračuna z nakazilom na TRR.

 

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

• z nakazilom na račun podjetja Europap d.o.o. po predračunu (velja spletna cena),

 • z eno izmed plačilnih kartic (velja spletna cena),

• plačilo po povzetju (velja spletna cena),

 

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in artikle vrniti, če je to potrebno in mogoče. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih dneh od prejema. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu.

 

Cene

Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod navedenimi pogoji.

 

Kljub pazljivosti, da bi zagotovili  ažurne in natančne podatke se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.

 

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu  Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

 

Postopek nakupa

1.Naročilo sprejeto 

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.

2. Naročilo potrjeno 

Ponudnik ga pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in  ga potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje  podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi blaga, ki ga ponudnik  nima na zalogi v lastnem skladišču,  je vezan na dobavne roke s strani svojega dobavitelja, zato so tudi kupčevi dobavni roki odvisni od te tretje osebe.

Prek elektronske pošte ali SMS-a  ponudnik kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga.  V primeru, da je dobavna doba izjemno dolga in kupec ne more čakati, lahko to sporoči ponudniku, ki  bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že nakazana sredstva. Ponudnik pri tem ne prevzema nobene odgovornosti za  škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi ne dobave blaga.

3. Naročilo poslano in zaključeno 

Ponudnik v obljubljenem roku blago zapakira, odpošlje in o tem po elektronski pošti  ali SMS –u obvesti kupca. V tem delu je uporabnik obveščen tudi o roku in načinu dostave. 

 

Nakup za pravne osebe  

Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Prej naštete organizacije nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema blaga, ne da bi bilo treba navesti razlog za svojo odločitev, kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Vsako vračilo bo individualno obravnavano, pri tem pa bomo poskušali dosegati kriterije dobavitelja. Ob upravičenosti za vračilo blaga lahko koristite zamenjavo za drug artikel po vaši izbiri (ki je enak ali cenovno dražji). Vračilo kupnine žal ni možno. Spletna trgovina Europap ni namenjena le fizičnim osebam, temveč tudi poslovnim uporabnikom.

Postopek nakupa je popolnoma enak, le da se registrirate kot pravna oseba ali ob nakupu kot gost izberete pravno osebo za prejemnika. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe.

 

 Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov info@europap.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek poštnine - posredovanja blaga,  ki je  podan v odstavku Stroški dostave. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Če potrošnik morda artikel že začne uporabljati ali če pri tehničnih izdelkih posamezne komponente odpre ali sestavlja, odstop od pogodbe žal več ni možen. 

Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Proizvajalec artikla predpiše tudi njegovo originalno embalažo (v skladu s 36. členom Zakona o varstvu potrošnikov). Ker je embalaža sestavni del artikla, jo je prav tako treba priložiti tako, kot je bila v prvotnem stanju v času prejetja artikla (torej nepoškodovano in v nespremenjeni količini).

 

Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. 

Možnost odstopa od pogodbe ne velja za programsko opremo, avdio in video nosilce ali če je potrošnik odprl varnostni pečat.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika na elektronsko pošto. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.

 

Obrazec za vračilo blaga  

Obrazec za odstop od pogodbe je na voljo na povezavi.

 

 Napotki za odstop od pogodbe

Pri spletnem nakupu si artiklov pred nakupom ni možno fizično ogledati, zato vam omogočamo (znotraj zakonskih okvirov) možnost odstopa od pogodbe. Ker želimo, da to lahko opravite kar najhitreje in brez zapletov, smo vam pripravili kratek seznam, na kaj je treba biti pozoren pri nakupu na daljavo:
 

  • previdno odpri embalažo in jo obdrži v nespremenjenem stanju, dokler nisi v celoti prepričan, da je artikel ustrezen,
  • če artikel vrneš osebno na enem izmed prevzemnih mest, daj artikel na vpogled referentu,
  • pri rokovanju z artiklom lahko pride do poškodb in prask,
  • nepazljivo odstranjevanje zaščitnih folij in materialov lahko povzroči poškodbe na izdelku,
  • vidne sledi montaže (uporabljena vodila, vgradne praske) so poškodbe, ki nastanejo pri vgradnji,

 

Artikli, kupljeni na daljavo, niso namenjeni uporabi v zakonskem času za odstop od pogodbe.

Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da artikel lahko odpreš, pregledaš in če ti ne ustreza, ali pa so bila tvoja pričakovanja napačna, odstopiš od nakupa. Ta priporočila ne veljajo, če je artikel ob nakupu v okvari oziroma ne deluje -> v tem primeru nakup reklamirate. 

 

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

  

Stroški dostave se obračunajo po sledečem kriteriju

            •  brezplačna dostava pri nakupu nad 60 €, na območju Slovenije,

            •  4,5 € za vsa naročila do vrednosti nakupa 60€, na območju Slovenije,

            •  2,5 € odkupnina za pošiljke, katere stranka želi plačati po povzetju, na območju Slovenije,

 

Obveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

 
Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov,  je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti artikla.
 
Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe s stranko, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitno napako se opredeli bistvene lastnosti predmeta in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

 
Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

 

Pravilnik zasebnosti

S prijavo v spletno trgovino Europap se strinjate, da bomo vaše osebne podatke obdelovali za namen izvedbe naročil, plačil naročenega blaga, izpolnjevanja pogodbenih obveznosti, izboljšave kakovosti spletnih storitev, ter pri njihovi hrambi spoštovali določbe 21. člena Zakona o varstvu osebnih podatkov.

 

Uporabniki spletne trgovine Europap so lahko fizične ali pravne osebe, pri čemer se, po Zakonu o varstvu osebnih podatkov, samo podatki fizičnih oseb štejejo za osebne podatke.

  

Zbiranje osebnih podatkov

Osebni podatek je informacija, ki vas identificira - vaše ime, priimek, telefon, elektronski ali navadni naslov. Europap d.o.o. zbira vaše podatke v primeru izvedbe spletnega nakupa, naročila kuponov, e-kuponov, ter naročila na e-novice in ostale e-publikacije.

 

Osebni podatki, ki so pridobljeni preko spletne strani trgovina Europap za namen izvedbe spletnega nakupa, se uporabljajo izključno za potrebe informativnega gradiva, ponudb, izstave računov, izvedbe in dostava naročila, razen če ni uporabnik spletne strani posebej privolil v kakšno drugačno obliko uporabe posredovanih podatkov (naročilo darilnih bonov ali e-bonov, naročila na e-novice), ki se lahko uporabljajo za drugačne namene.

 

Varovanje osebnih podatkov

Obvezujemo se, da bodo osebni podatki, pridobljeni preko spletnega mesta v celoti ostali hranjeni, varovani in obdelovani s strani podjetja Europap d.o.o. Z vsemi pridobljenimi osebnimi podatki bo upravljavec spletnega mesta ravnal v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov  (ZVOP-1-UPB1) in v skladu z evropsko zakonodajo (direktive EU 95/46/EC, 2002/58/EC in sporazumi ETS 108, ETS 181, ETS 185, ETS 189).

 

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

 

Vaši podatki so ustrezno zaščiteni pred izgubo, uničenjem, ponarejanjem,  neavtoriziranim dostopom ali neavtoriziranim odkritjem s strani tretjih oseb. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

 

Odjava

Uporabniki, ki se želijo odjaviti od prejemanja e-novic, lahko to storijo preko povezave v prejeti elektronski pošti ali pa direktno v uporabniškem računu na spletni strani.

 

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@europap.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izjava

Za podatke o kupcih, ki jih bomo pridobili na spletnem mestu www.europap.si, se zavezujemo k skrbnemu varovanju. Zagotavljamo, da bomo zbrane podatke uporabljali izključno za izvedbo nakupov naših strank, izboljšanje delovanja spletnega mesta in obveščanje o naši ponudbi

za tiste registrirane uporabnike, ki želijo prejemati elektronske novice.

 
Način plačila

V spletni trgovini www. Europap.si omogočamo naslednje načine plačevanja: 

 

Po predračunu

Pri možnostih plačila izberite opcijo Plačilo po predračunu. Ko boste naročilo oddali, vam bomo preko elektronske pošte posredovali predračun.

 

Preko elektronske banke ali telefonskega bančništva 

Pri možnostih plačila izberite opcijo Plačilo po predračunu. Izdelke lahko na osnovi predračuna plačate, preko katerekoli spletne banke ali telefonskega bančništva.

 

S plačilno kartico 

Pri možnostih plačila izberite opcijo S plačilno kartico. Pri plačevanju s plačilnimi katricami lahko izbirate med karticami:  Maestro, Activa,  MasterCard, Visa, American Express.

 Plačilo po povzetju 

Pri možnostih plačila izberite opcijo Plačilo po povzetju. Po plačilu boste prejeli račun.

 

Prevzem blaga

 Dostava

V podjetju Europap se trudimo za najhitrejšo možno dobavo naročenega blaga.

Po plačilu naročenega blaga do 12. ure, vam bomo blago dostavili v roku 1 – 2 delovnih dni.

V primeru, da ste naročili blago, ki ga ne moremo odpremiti v obljubljenem roku, vas bomo o možnem dobavnem roku obvestili preko telefona ali elektronske pošte. 

 

Stroški dostave: 

· brezplačna dostava pri nakupu nad 60€, na območju Slovenije,  

· 4,5 € za vsa naročila do vrednosti nakupa 60 € , 

· 2,5 € odkupnina za pošiljke, katere stranka želi plačati po povzetju, na območju Slovenije 

Obveščanje

Prosimo, da nam ob naročilu blaga pustite vašo telefonsko številko, kamor vas bomo kontaktirali v primeru, če bomo potrebovali dodatne informacije ki se tičejo vašega naročila.